Ćwiczenia na pośladki

Ćwiczenia na pośladkiJednym z najefektywniejszych ćwiczeń na tę partię ciała są oczywiście przysiady. Można je wykonywać tradycyjnie ze złączonymi nogami. Wtedy należy pamiętać, żeby kolana nie były zbyt mocno wysunięte do przodu, oraz o prostych plecach. Innym sposobem wykonywania przysiadów są przysiady w rozkroku. należy ustać w rozkroku i wykonać przysiad. Pupę należy wysunąć do tyłu, wciągnąć brzuch i wyprostować plecy. Ważne jest też to, żeby ruch był spowodowany napinaniem mięśni pośladków, a nie nóg. Jednak dla lepszego efektu można wykonać kilka ćwiczeń które nie są mocno obciążające stawy, a naprawdę są bardzo wydajne. Jednym z nich może być następujące ćwiczenie. W pozycji stojącej oprzyj się rękoma o stół (sylwetka musi być lekko zgięte, ale plecy muszą być proste). Jedna, w wyprostowana noga, stoi na podłodze, natomiast drugą unosimy zgiętą pod kątem 90 stopni do góry maksymalnie jak się da i wracamy, ale nie do pozycji wyjściowej tylko do pozycji gdzie udo jest równoległe do podłogi i wykonujemy powtórzenia, po czym zmieniamy nogę.

SPORT TO ZDROWIE

Zachęcamy do czytania naszych artykułów.

KATEGORIE

ZNAJDŹ NAS NA

Copyrights © 2016 holdem.edu.pl