Jak zapewnić sobie energie do ćwiczeń

Jak zapewnić sobie energie do ćwiczeńTrening siłowy lub wytrzymałościowy to duży wydatek energetyczny dla organizmu. Aby nie narażać go na straty, warto zainwestować w suplementy i odżywki, które dostarczą odpowiednią ilość energii niezbędną do przeprowadzania procesów zachodzących w komórkach. Energia z węglowodanów Najbardziej rozpowszechnionym sposobem na zaopatrzenie organizmu w składniki energetyczne jest zażywanie węglowodanów. Najbardziej skuteczne są preparaty zawierające cukry proste i złożone o różnym czasie wchłaniania przez organizm. Umożliwia to stopniowe dostarczanie energii organizmowi, zarówno w trakcie treningu, jak i po jego zakończeniu. Preparaty węglowodanowe mają najczęściej formę rozpuszczalnych w wodzie proszków. Inne naturalne źródła energii Przed treningiem, jak również po jego zakończeniu, warto sięgnąć także po inne preparaty. Źródłem energii mogą być odżywki keratynowe, które ułatwiają regenerację potreningową. Energię do ćwiczeń zapewniają również preparaty zawierające ekstrakty z kofeiny oraz guarany.

SPORT TO ZDROWIE

Zachęcamy do czytania naszych artykułów.

KATEGORIE

ZNAJDŹ NAS NA

Copyrights © 2016 holdem.edu.pl