Popraw brzuch szybko i skutecznie- przykładowe ćwiczenia

Popraw brzuch szybko i skutecznie- przykładowe ćwiczeniaBrzuch to jedna z części ciała, którą najdurniej wyrzeźbić. Wiedzą to szczególnie Pani, u których powstaje taka naturalna oponka, którą bardzo ciężko zrzucić. Należy pamiętać o tym, że same brzuszki cudów nie zdziałają i należy nasze treningi urozmaicić. Poniżej znajduje się kilka ćwiczeń, które pomogą wam osiągnąć płaski brzuch znacznie szybciej. Na początek połóż się na podłodze. Unieś głowę i barki. Następnie podnieś obie nogi (wyprostowane) na wysokość około 20 cm i przyciągaj na zmianę nogi do klatki piersiowej, użyj rąk aby mocniej przyciągnąć nogę do klatki. To ćwiczenia pływa nie tylko na brzuch, ale także na ramiona i w niewielkim stopniu na pośladki i uda. Kolejną propozycją dla was jest ćwiczenie w którym siadamy na podłodze z nogami wyprostowanymi i złączonymi. Podpieramy się rękami z tyłu i przyciągamy kolana do klatki piersiowej nie odrywając rąk od podłoża. Należy zwrócić uwagę na proste plecy. Następnie- deska. Jest to ćwiczenie, w którym nie wykonuje się żadnego ruchu. Wersja dla łatwiejszych polega na tym, że kładziemy się na podłodze na brzuchu. Należy rozsunąć nogi lekko na boki, a rękoma zgiętymi w łokciu należy podeprzeć się i pod barkami. W takiej pozycji należy wytrzymać około minuty i powtórzyć kilka razy w zależności od tego jak wygląda intensywność naszego treningu.

SPORT TO ZDROWIE

Zachęcamy do czytania naszych artykułów.

KATEGORIE

ZNAJDŹ NAS NA

Copyrights © 2016 holdem.edu.pl