Trening to tylko połowa sukcesu świetnej sylwetki

Trening to tylko połowa sukcesu świetnej sylwetkiChcąc zgubić zbędne kilogramy, albo wybudować mięśnie niestety musimy jednocześnie być na diecie i ćwiczyć. Owszem, da się schudnąć samą dietą czy bardzo intensywnymi ćwiczeniami, jak również poprawić muskulaturę tylko ćwicząc, ale stosując oba zabiegi możemy osiągnąć planowany efekt w szybszy sposób ale co ważne bezpieczniej i na dłuższy czas. Ćwiczenia zależą od tego co chcemy osiągnąć, ale skupmy się na diecie. To co powinno się jeść w czasie całego procesu musi uwzględniać tzw. dni odpoczynku i dni aktywne (inaczej: treningowe). W dni kiedy się regenerujemy, odpoczywamy i nie ćwiczymy powinno się spożywać dużo białka i tłuszczu. Te dwa składniki, które pełnią w naszym organizmie funkcje budulcowe są niezwykle ważne w dni odpoczynku, bo to właśnie wtedy następuje budowa tkanek. Białka powinny być pełnowartościowe (jak na przykład jaja, chude mięso wieprzowe, wołowe, czy drób), natomiast tłuszcz powinno się spożywać WNKT (nienasycone kwasy tłuszczowe) szczególne omega 3 i 6, które znaleźć można w rybach, orzechach, olejach roślinnych. Z kolei w dni treningowe należy zwrócić uwagę aby nasza dieta była bardziej bogata w węglowodany, czyli warzywa, owoce, pieczywo pełnoziarniste, kaszy i razowe makarony, miód. Węglowodany są źródłem energii w naszym ciele. Ponadto w dni odpoczynku dieta powinna być mniej kaloryczna. Podsumowując, dostosowanie naszej diety (składu i kaloryczności) do naszego cyklu treningów możemy osiągnąć naprawdę dobre efekty.

SPORT TO ZDROWIE

Zachęcamy do czytania naszych artykułów.

KATEGORIE

ZNAJDŹ NAS NA

Copyrights © 2016 holdem.edu.pl